Főmenü

Elektronikus ügyintézés


Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvénnyel kapcsolatos közérdekű információk:


Biztonságos elektronikus kapcsolattartási elérhetőség

Biztonságos kapcsolattartási cím:

    Hivatali tárhely rövid neve: NSZFH
    Hivatali tárhely KRID azonosítója: 449297396

 

Ügyfélszolgálatok elérhetősége

  • Ügyfélszolgálat elérhetősége:

    E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.
    Telefon: (06-1) 477-5942

  • További elérhetőségek:

    OKJ képzések:
    E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.
    Telefon: (06-1) 477-5937

  • Europass bizonyítvány-kiegészítők:

    E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.
    Telefon: (06) 1 477-5963
    (06) 1 477-5964

  • Tételkészítés:

    E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.
    Telefon: (06-1) 477-5665

  • Tételexpediálás:

    E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.
    Telefon: (06-1) 477-5676

  • Közérdekű bejelentések, névtelen beadványok elektronikus benyújtásának módja
  • Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatosan esetleges felmerülő közérdekű bejelentéseket, névtelen panaszok fogadására szolgáló e-mail cím:

Az adatkezeléssel kapcsolatos lényeges körülmények

Általános tájékoztató a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal által folytatott adatkezelésekről

Üzemszünet, üzemzavarral kapcsolatos eljárásrend

NSZFH Üzemszünet, üzemzavarral kapcsolatos eljárásrend

Elektronikus kapcsolattartási lehetőségek

Az ügyfelek által igénybe vehető elektronikus eljárásokkal kapcsolatos tájékoztatás

Igénybe vehető elektronikus azonosítási szolgáltatások

Az elektronikus úton benyújtott beadványt és csatolmányait elektronikusan hitelesíteni kell.

Hiteles az elektronikus dokumentum, ha:

- teljes bizonyító erejű magánokiratnak minősül, és - ha jogszabály így rendelkezik -időbélyegzővel látták el,
- a nyilatkozattevő vagy kiállító elektronikus ügyintézést biztosító szerv - illetve annak nevében kiadmányozásra jogosultjának - legalább fokozott
  biztonságú elektronikus aláírásával vagy bélyegzőjével és - ha jogszabály így rendelkezik - időbélyegzővel látták el,
- iratérvényességi nyilvántartásban elhelyezték,
- az aláíró vagy kiadmányozásra jogosult azt az azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés szolgáltatással hitelesítette,
- kizárólag az elektronikus ügyintézést biztosító szerv zárt informatikai rendszerében történő felhasználás esetén a szerv zárt informatikai rendszerében
  rögzítették, vagy
- jogszabályban meghatározott más módon hitelesítették.

Az e-Papír weboldalon, az ÁNYK nyomtatványon, a SZÜF oldalhoz tartozó i-FORM űrlapokon és szolgáltatásokon keresztül benyújtható beadványok és csatolmányaik automatikusan aláírásra és hitelesítésre kerülnek a benyújtást megelőzően az azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatás révén, ezzel az ügyfélnek nincs külön teendője.

Az egyéb dokumentumok hitelesítése során az azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítést (AVDH) szintén javasolt alkalmazni. Az azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés szolgáltatás igénybevételére az alábbi weboldalon van lehetősége az ügyfélnek ügyfélkapu regisztrációt és belépést követően: https://niszavdh.gov.hu

Elektronikusan intézhető ügyek

  1. A Hivatalhoz tartozó, e-papír felületen indítható témacsoportok/ügytípusok:
  2. NSZFH honlapjáról elérhető elektronikusan intézhető ügyek:
  3. Szakképzés/Szakképzési közokiratok köztes hitelesítése

    Az információk az alábbi linken érhetőek el:
    https://www.nive.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1080

Az eljárásért fizetendő terhek elektronikus megfizetésének módja

Természetes személy ügyfél jogosult az ügyintézésért fizetendő közterheket, adminisztratív díjakat, valamint a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton megfizetni.

A Hivatal elektronikus fizetéshez használt számlaszámai:
NSZFH előirányzat-felhasználási keretszámla:                    10032000-00334789-00000000
NSZFH NFA területi előirányzat-felhasználási keretszámla: 10032000-00320346-70000007

end faq

SSL tanusítvány

Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal
H-1089 Budapest, Kálvária tér 7.