A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal keretén belül működő EPALE Nemzeti Támogató Szolgálat először hirdeti meg az EPALE tartalomfejlesztési díjat, melynek célja, hogy olyan tartalmakkal bővítse a portál magyar nyelvű felületét, amelyek a felhasználók saját tapasztalatain alapuló jó gyakorlatokat mutatnak be, és így jelentős érdeklődésre tarthatnak számot az EPALE szakmai közösségének körében. Fő díj egy Ipad!

epaleunio

 



Felhívás blogbejegyzés készítésére

A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal keretén belül működő EPALE Nemzeti Támogató Szolgálat először hirdeti meg az EPALE tartalomfejlesztési díjat, melynek célja, hogy olyan tartalmakkal bővítse a portál magyar nyelvű felületét, amelyek a felhasználók saját tapasztalatain alapuló jó gyakorlatokat mutatnak be, és így jelentős érdeklődésre tarthatnak számot az EPALE szakmai közösségének körében. Fő díj egy Ipad!

Kik pályázhatnak? A pályázat nyitott minden felnőttkori tanulásban érintett magánszemély számára, aki regisztrált tagja az EPALE platformnak. Regisztrációhoz kattintson ide.

Milyen tevékenységgel lehet pályázni? A platform magyar nyelvű felületére feltöltött önálló szakmai blogbejegyzéssel lehet pályázni a felnőttkori tanulás témájához kapcsolódóan.

Tartalmi elvárások:

Önálló gondolatokat is magában foglaló, saját tapasztalatokon alapuló jó gyakorlatok bemutat- blogbejegyzés készítése a felnőttkori tanulás alábbi területein:

  • Tanulói támogatás (a felnőttképzésben való részvétel akadályai; bevándorlók; idősek; fogyatékossággal élők; társadalmi befogadás; előzetesen megszerzett tudás validációja).
  • Tanulási környezetek (közösségi tanulás; E-learning; tanulás a büntetés-végrehajtási intézetekben; nem formális és informális tanulás; „második esély” lehetőségek; munkahelyi tanulás).
  • Életvezetési készségek (közösségi tanulás; E-learning; tanulás a büntetés-végrehajtási intézetekben; nem formális és informális tanulás; „második esély” lehetőségek; munkahelyi tanulás; alapkészségek; az egész szakmai pályafutást végigkísérő tanulás; egészségügyi ismeretek; kulturális oktatás; nyelvtanulás; pénzügyi kultúra; vállalkozási készség és foglalkoztathatóság).
  • Szakpolitika (Európai szakpolitikák, projektek és finanszírozás; nemzeti szakpolitikák és finanszírozás; legeredményesebb gyakorlatok kutatása és értékelése; regionális politikák).
  • Minőség (hatásértékelés; a felnőttképzésben dolgozó munkavállalók szakmai fejlesztése; felnőttkori tanulást szolgáltatók akkreditációja; minőségbiztosítás; oktatási módszerek; pályaorientáció, tanácsadás; médiaműveltség; sport; egészségnevelés; önkéntesség).


Formai elvárások:

A blogbejegyzés kezdetén a „Pályázat a EPALE tartalomfejlesztési díj 2018-ra” felirat feltüntetése

Terjedelem: 3000-4000 karakteres (szóközökkel).

Címke (Tag) és kulcsszavak: minimum egy-egy besorolás.

Pályázás menete: a pályamunka feltöltése az EPALE magyar nyelvű felületén a Blog almenüben, ami az EPALE felületéről, illetve a regisztráció és bejelentkezés után ezen a linken érhető el. A feltöltés a Nemzeti Támogató Szolgálat jóváhagyása után jelenik meg a felületen.

A feltöltés határideje: 2018. november 15-ig.

A verseny zárása: 2018. november 30.

Eredményhirdetés: 2018. december 5.

A közzétett pályamunkákról az EPALE rendszerén keresztül értesítést küldünk.

A pályázatok értékelése: A pályázatokat a megadott pontrendszer alapján kerülnek értékelésre. Az első három, legtöbb pontot elért pályamunka kerül díjazásra.

Pontrendszer:

  1. egy jó minőségű kép feltöltése (max. 2 MB) a pályázathoz: 5 pont (csak egy kép feltöltéséért jár pont!)
  2. A blogbejegyzéshez kapcsolódó, nem a szerző által tett hozzászólás: 2 pont
  3. A blogbejegyzésre érkezett „like”: 1 pont


Díjazás:

  1. íj: APPLE iPad - 32GB WiFi + Cellular
  2. díj: Lenovo Tab 4 (TB-X304L) WWAN 10" tablet
  3. díj: EPALE ajándékcsomag (128 GB pendrive, pendrive toll, EPALE póló, sapka nyakkendő/kendő, esernyő)


A pályázattal kapcsolatban további információ a Nemzeti Támogató Szolgálattól kérhető az alábbi e-mail címen: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.