Vizsgaközpont » Dokumentáció kiadás-átvétel

Bizonyítvány másodlat

A 20/2012. (VIII.31) EMMI rendelet 96. § (6) bekezdése alapján: „Az elveszett vagy megsemmisült bizonyítványról – kérelemre – a törzslap alapján bizonyítványmásodlat állítható ki. A bizonyítványmásodlatért a külön jogszabályban meghatározottak szerint illetéket kell leróni.”

 

2010. január 29. előtt kiállított szakmai bizonyítványok:

A 2010.01.29-ét megelőző időszakban kiállított szakmai bizonyítványokról kérelemre – a törzslap alapján a vizsgaszervező, illetve ha a vizsgaszervező jogutód nélkül megszűnt vagy a vizsgaszervező iratai megsemmisültek, a kiállító vizsgaszervező székhelye szerint illetékes főjegyző állít ki bizonyítványmásodlatot.

Az NSZFH Vizsgaközpont az NSZI és NSZFI által szervezett szakmai vizsgák során kiállított, elveszett vagy megsemmisült bizonyítványokról jogosult kiállítani a bizonyítvány másodlatot.

A bizonyítvány másodlat kiadásához szükséges a Kérelem kitöltése, saját kezű aláírással, továbbá 2000 forintos illetékbélyeg.

FONTOS, hogy az illetékbélyeget ne ragassza fel, mert ez majd a kiállított másodlatra kerül!


2010. január 29-től kiállított szakmai bizonyítványok:

A fenti időponttól szervezett szakmai vizsgák során kiállított,elveszett vagy megsemmisült bizonyítványokról a bizonyítvány másodlatot az Országos Törzslapnyilvántartó állítja ki.

Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal Szakképzési Főosztály, Szakképzés Tartalmi Osztály, Vizsgaközpont Cím: 1085 Budapest, Baross u. 52. Telefon: 06-1-477-5659 E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát. Dokumentáció kiadás-átvétel telefon: 06-1-477-5643 Ügyfélfogadás: Hétfő: 9-12 óráig; Kedd: 12-16 óráig; Csütörtök: 9-16 óráig
SSL tanusítvány

Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal
H-1089 Budapest, Kálvária tér 7.